رفتن به نوشته‌ها

سالانه هنر معاصر پرسبوک در بافت تاریخی یزد برگزار می‌شود

سالانه هنر معاصر پرسبوک در بافت تاریخی یزد برگزار می‌شود

یزد ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری سالانه هنر معاصر پرسبوک با همکاری انجمن هنرهای تجسمی یزد در بافت تاریخی یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جوادیان زاده، صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری سالانه هنر معاصر پرسبوک اظهار داشت: این رویداد هنری با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در چهار ایستگاه شهری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد هنری از ۲۸ آبان تا دوم آذرماه در یزد برگزار خواهد شد، افزود: عنوان این دوره «باز بافت» تعیین شده و هنرمندان هنرهای تجسمی کشور، هنر خود را با محوریت هنر ـ صنعت نساجی یزد به نمایش خواهند گذاشت.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های شهری اجرای این رویداد هنری در کارگاه شعربافی خجسته، ساباط تاریخی یزد، بوستان شاه ابوالقاسم و بقعه دوازده امام برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: این رویداد هنری فرصت مناسبی است تا خصلت ویژه و پویای ھنر بافندگی و فرھنگ نساجی در فضای جدیدی همراه با گروھی از ھنرمندان و شهروندان در فضای شهری باز تولید شود.

وی ادامه داد: به برگزیدگان این رویداد تندیس و لوح تقدیر هشتمین سالانه پرسبوک اهدا می‌شود و آثار در کتاب پرسبوک منتشر خواهد شد.

به گزارش مهر، پرسبوک یک هنر معاصر است در رشته‌های نقاشی، طراحی، عکاسی، مجسمه سازی، گرافیک، هنر محیطی، پرفورمنس، تصویرسازی، ویدئو آرت و اینستالیشن برگزار می‌شود.

هنرمندانی از سراسر کشور برای حضور در این رویداد هنری دعوت شده‌اند اما اغلب هنرمندان از استان‌های تهران، اصفهان و یزد به خلق آثار هنری خود با محوریت صنعت نساجی یزد خواهند پرداخت.

کد خبر 4457240

mehrnews.com/news/4457240

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *