رفتن به نوشته‌ها

کیفیت تابلوهای شهری منتقدی ندارد/ نظارت بر محتواهای تبلیغاتی

کیفیت تابلوهای شهری منتقدی ندارد/ نظارت بر محتواهای تبلیغاتی

برزین ضرغامی با رد هر گونه انتقاد نسبت به کیفیت تابلوهای شهری بیان کرد شورای تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران به صورت مرتب کیفیت و محتوای آثار را بررسی می کند.

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره وضعیت تابلوهای شهری و محتوا و کیفیت آنها به خبرنگار مهر گفت: از زمانی که به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی منصوب شده‌ام، تلاش کرده‌ام تا در بحث محتوای تابلوهای شهری اقداماتی انجام دهم و در این زمینه به مسایل و مشکلات مردم و شهر نیز توجه کرده ام. در این مورد حتی فضا را باز گذاشته‌ایم تا اگر کسی طرح یا برنامه ای داشت، آن را به ما منتقل کند.

وی با اشاره به تشکیل جلسات شورای تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ارتقای کیفیت و محتوای آثار هنری شهری، تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران در زمینه رشد فرهنگ عمومی برای ارتقای کیفیت زندگی شهری شهروندان فعالیت های نوآورانه دارد و به همین منظور جلسات شورای تبلیغات فرهنگی که کیفیت و محتوای آثار را مورد بررسی قرار می دهد به صورت مرتب برگزار می شود. برای بررسی محتوا و گرافیک یا کیفیت آثار شهری نیز کارگروه هایی داریم که کارشناسان آنها این مسایل را مورد نظر قرار می دهند.

ضرغامی، تابلوهای شهری را به دو دسته تقسیم کرد و درباره محتوا و کیفیت بصری آنها گفت: دسته اول تابلوهای بازرگانی و تبلیغاتی است که این تابلوها عمدتاً در اختیار افراد و شرکت هایی است که از آنها بهره برداری می‌کنند و اجاره می‌دهند. دسته دوم تابلوهای فرهنگی و هنری هستند که در اختیار سازمان زیباسازی شهر تهران است و تا به امروز کسی نسبت به کیفیت آنها منتقد نبوده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا سازمان زیباسازی شهر تهران بر محتوا و کیفیت تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر نظارت می کند یا خیر، بیان کرد: بله، ما ناظر به محتوای تابلوهای تبلیغاتی نیز هستیم و مجوز نمایش آنها را صادر می کنیم، اما کیفیت نمایش آنها ارتباطی به ما ندارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پایان درباره تابلوی بزرگ میدان ولیعصر (عج) نیز گفت: این تابلو متعلق به سازمان هنری رسانه‌ای اوج و خانه طراحان انقلاب اسلامی است و برای نمایش آثار هنری در آن از ما نیز نظر و مشورت می‌خواهند.

کد خبر 4359446

mehrnews.com/news/4359446

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *