رفتن به نوشته‌ها

۲۸ برگزیده جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه تجلیل شدند

۲۸ برگزیده جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه تجلیل شدند

رشت- ۲۸ برگزیده جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور با حضور مسئولان طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور بعدازظهر پنج شنبه با حضور مسئولان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه گیلان برای سومین سال متوالی میزبان این جشنواره بوده است، گفت: هرسال استقبال از این جشنواره بیشتر شده و در سال جاری هزار و ۵۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

فیروز فاضلی اظهار کرد: آثار ارسالی از ۳۶ روزنامه سراسری، ۲۰ نشریه محلی، ۶ ماهنامه، چهار فصلنامه، ۷۰ پایگاه خبری، ۱۶ خبرگزاری و هفت مرکز صدا و سیمای کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال بخش شعر رضوی و گرافیک نیز اضافه شده بود، تصریح کرد: در این میان از ۲۸ نفر که در هفت رشته تیتر، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و عکس و در بخش‌های آثار رادیویی و تلویزیونی، شعر رضوی و بخش ویژه گرافیک رضوی در رسانه‌ها انتخاب شده و امروز تجلیل ‌می‌شود.

رسانه حلقه واسط میان مردم و مسئولین

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه فعالان عرصه رسانه و مطبوعات، به عنوان یکی از حلقه‌های واسط اصلی بین مردم و دولت، رکن چهارم دموکراسی محسوب می‌شوند، گفت: امروز بخشی از فعالیت‌ رسانه ها در خصوص هشتمین امام شیعیان متمرکز شده است.

علی اصغر جمشیدنژاد افزود: امروز عرصه رسانه، یکی از عرصه‌های مهمی بین دولت و مردم است، که رسالت بزرگ اطلاع رسانی صحیح را بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی وظایف خاصی را دارند که در چارچوب اهداف تعیین شده موظف به انجام امور هستند ولی موفقیت اصلی زمانی حاصل می‌شود که فعالیت فرهنگی در باور و افکار عموم مردم نهادینه شود.

در پایان این جشنواره که با حضور خدام امام رضا (ع) بود از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر شد.

کد خبر 4351573

mehrnews.com/news/4351573

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *