رفتن به نوشته‌ها

نگاهی دیگر به آگهی های بنری

نگاهی دیگر به آگهی های بنری

بنر های تبلیغاتی ، مدت هاست که در زمینه تبلیغات و بازاریابی به خوبی سنجیده و تایید شده اند. باورکردنی نیست اما تا سال ۲۰۰۹ ، میزات کلیک های تبلیغات بنری موجود در سایت های محتلف ، از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد ، و این موضوع به معنای تاثیر قطعی و البته رو به رشد این شیوه تبلیغات ، یعنی استفاده از  این مدل آگهی ها می باشد. با ویژگی های این آگهی ها در ادامه آشنا خواهید شد.

ویژگی بنر های تبلیغاتی

قبلا انواع banner ها را بر اساس نوع طراحی  و و یژگی ساختاری آن ها معرفی کرده ایم .همان طور که در کاربرد بنر خواندید ، از حیث کاربرد نیز به دو بخش اساسی تقسیم میشوند که تبلیغات مهم ترین آن ها است.در ادامه با ویژگی ها این آگهی ها آشنا میشوید.

تعریف بنر تبلیغاتی

یک banner گرافیکی لینک داده شده به صاحب کالا یا برند می باشد. امروزه کمتر از بنر های ثابت در این زمینه استفاده میشود و بیشتر از تصاویر متحرک در طراحی استفاده می کنند.

با این که برای انتخاب سایز بنر ها در اجرای یک طرح متحرک گیف تا حدودی آزاد هستیم ، اما اگر ما یک تبلیغ گیف متحرک باشد ، طبق شورای تبلیغات اینترنتی(IAB) ، سایز ایده آل ، ۴۶۸ در ۶۰ پیکسل برای یک آگهی تبلیغاتی کامل یا فول banner می باشد.

البته امروزه برای طراحی بنر تبلیغاتی ، سایز های کمتری نظیر ۳۰۰ × ۲۵۰ پیکسل نیز پیشنهاد میشود که یک مستطیل متوسط خواهد بود.

نکات کلیدی در بنر تبلیغاتی

  • طراحی خلاقانه
  • آنالیز میزان بازخورد ها و کلیک ها(CTR) به صورت مرتب: تعداد کلیک های بنر تبلیغاتی در این شیوه ی آمارگیری ، به صورت درصدی محاسبه میشود. به عنوان مثال ۱ درصد به معنای ۱ در صد از ۱۰۰۰ بازدید انجام گرفته از طریق بنر تبلیغاتی یا همان ده نفر است.
  • استفاده از کوکی ها جهت سنجش میزان بازدهی بنر های تبلیغاتی

نگاهی دیگر به آگهی های بنری

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *