رفتن به نوشته‌ها

سایت تبلیغات کلیکی

سایت تبلیغات کلیکی

هر روز وسعت تبلیغات اینترنتی خصوصا از طریق نمایش طراحی بنر های تبلیغاتی بیش از پیش می شود . یکی از دلایل این موضوع وجود سایت های متعدد در زمینه سیستم های تبلیغات کلیکی می باشد . اگر چه شاید این وب سایت تبلیغات کلیکی در اوایل به وجود آمدنشان در کشورمان به چند سایت انگشت شما و اندک خلاصه می شد اما این وب سایت های در حاضر به ده ها شبکه با یک هدف مشترک اما با تعرفه ، خدمات و ویژگی های مختلف در اختیار تبلیغ دهندگان قرار میگیرد .

سایت تبلیغات کلیکی

همانطور که در بالا به آن اشاره داشتیم ، عموما این شبکه ها از یک ساختار پیروی میکنند . تمامی آن ها بر اساس کلیک به ازای پرداخت انجام می شود که از یک طرف تبلیغ دهنده و از طرفی نمایش دهنده و وب سایت واسط ( شبکه تبلیغات ) صورت میگیرد .

با وجود سایت های متعدد شبکه تبلیغات کلیکی ، باید توجه ویژه به این وب سایت ها داشته باشیم . به آیتم های مهمی که میتواند برای انتخاب این وب سایت ها در نظر گرفت حتما توجه داشته باشید که ما زیر به برخی از این موارد اشاره خواهیم داشت .

قدمت و افتخارات شرکت
یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب یک شرکت خوب ، به ویژه در زمینه تبلیغات کلیکی قدمت ، افتخارات و سابقه ی آن است . باید در نظر داشته باشید که وب سایت فوق سابقه همکاری با چه شرکت ها و کسب چه افتخاراتی بوده است . ( تازه تاسیس بودن شرکت ها و نداشتن سابقه درخشان و … دلیل بر بی اعتماد بودن به این وب سایت ها نخواهد بود ، اغلب این وب سایت ها خدمات بهترینی نسبت به شرکت های مطرح ارائه می دهند ) . اما عموما در هر وب سایت شرکتی صفحه ای با نام ( درباره ما ) وجود دارد که شرکت ها توضیحاتی در ارتباط با افتخارات کسب شده ، مزایای شرکت ، پرسنل و … خود برای درک هرچه بیشتر مخاطبان خود ارائه می دهند . که مطالعه این صفحه را قبل از اقدام به نمایش بنر خود در شبکه تبلیغات به شما پیشنهاد می کنیم .

سایت تبلیغات کلیکی

داشتن مجوزهای کسب و کار – تجارت الکترونیک
این مورد این روزها بیش از قبل مورد توجه قرار میگیرد . با وجود کلاهبرداری های اینترنتی به شیوه های مختلف اینکه بتوانیم اعتماد کاربران اینترنتی برای اقدام به خرید جلب کنیم سخت تر از گذشته است . اما با وجود راهکاری های گوناگون این مساله قابل حل شده است و داشتن نماد الکترونیک یک آیتم مهم و موثر برای اعتماد بیشتر وب سایت مورد نظر خواهد بود .

مشتریان !
مشتریان این شرکت ها ، چه برندهایی بوده است ! . مهم و قابل انکار است که وقتی به لوگو شرکت هایی که با وب سایت مورد اعتماد کرده اند چقدر است . برای مثال میتوانید به صفحه ی طراحی بنر ما مراجعه و به مشتریان ما نگاهی بیاندازید . این موضوع بسیار تاثیر گذار است که بدانید که قبل از شما چه شرکت ها و برندهایی با شبکه تبلیغات مورد نظر همکاری داشته اند . این موضوع قطعا روی تصمیم شما تاثیر خواهد داشت و دیدن لوگو ی شرکت های مطرح اعتماد شما بیش از پیش جلب خواهد شد .

خدمات و ویژگی ها
هر وب سایت دارای مزایا و معایبی است که این قدرت تصمیم شماست که به دلخواه و با توجه به ذهنیت و برداشت خود یکی را انتخاب میکنید . همانطور که برای شما ذکر شد سایت تبلیغات کلیکی زیادی این روزها ایجاد شده است که وقتی به آن ها رجوع میکنیم کمتر سایتی می بینیم که از نظر های متعدد سایتی کامل و گیرا باشد . از انجایی که در فضای مجازی امکان بررسی و تشخیص در نگاه اول نسبت به سایر موارد آسان تر است ، قطعا شما برای انتخاب یک شبکه تبلیغات خوب ، جستجو زیادی انجام و موارد متعددی را بررسی میکنید . اما در نظر داشته باشید که وب سایت ها چه ویژگی هایی را با میزان خدمات و تعرفه در اختیار شما قرار میدهند . و این بند معروف ( هیچ ارزانی به علت نیست ) را هم در نظر داشته باشید . خدمات باید با توجه به کیفیت و در نهایت میزان مبالغ تعریف شده همخوانی داشته باشد .

حتما در این سایت ها ثبت نام انجام دهید و از پنلی که در اختیار شما قرار میگیرد آگاه شوید ، امکانات پنل و ویژگی های آن را در نظر بگیرید . اینکه بنر تبلیغاتی شما در چه تعداد وب سایت به نمایش در می آیند ، آیا وب سایت ها دارای کیفیت مطلوبی هستند که برای شما بازخورد مناسبی همراه داشته باشد یا خیر . آیا ابعادی بنری که در اختیار کاربران قرار میگید در جایگاه منایبی به نمایش در می آید یا خیر و … که به شما کمک می کند یک کمپین موفق را راه اندازی کنید .

انتهای مطلب.

اختصاصی رضاگراف

reza-graph.ir/click-advertising-website/

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *