رفتن به نوشته‌ها

آغاز دوره‌­های ترم زمستان مدرسه روزنامه­‌نگاری مهر

خبرگزاری مهر

دوره­‌های ترم زمستانی مدرسه روزنامه نگاری خبرگزاری مهر با برگزاری دو دوره گرافیک مطبوعاتی و روزنامه نگاری آنلاین از ۳۰ آذرماه آغاز می­‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، در مجموعه دوره­‌های آموزشی گرافیک خبری، دوره آموزشی عکاسی خبری با حضور استاد اسماعیل عباسی، عکاس، مترجم، نویسنده، مدرس دانشگاه، داور عکس و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعات برگزار می‌شود. این دوره روزهای پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۳ صبح و به صورت ترکیبی از بیان مباحث تئوریک و ارائه تجربه عکاسان خبری خبرگزاری برگزار می‌­شود.

دوره آموزشی طراحی اینفوگرافی با تدریس خانم دکتر مریم سلیمی، مدرس دانشگاه، گرافیست و مولف کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان روزهای دوشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

دوره آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های نرم افزار Adobe Illustrator و دوره فوتوشاپ کاربردی با تدریس حسین رزاق‌نژاد، عکاس، گرافیست و نویسنده کتاب آموزش تصویری ایلوستریتور IIIustrator نیز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶ برگزار می شوند.

همچنین در شاخه روزنامه نگاری آنلاین هم دوره خبرنویسی آنلاین با تدریس محمود سلطان‌­آبادی، کارشناس ارشد روزنامه‌نگاری، پژوهشگر حوزه رسانه‌های جدید و مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب‌های «وبلاگ‌نویسی و روزنامه‌نگاری»، «روزنامه‌نگاری مشارکتی»، «گفتارهایی در روزنامه‌نگاری شهروندی»، «روزنامه‌نگاری در رسانه‌های اجتماعی»، «روزنامه‌نگاری موبایلی»، «روزنامه‌نگاری شهروندی و دموکراسی»، «روزنامه‌نگاری آنلاین» «شیوه‌های جست‌وجو و جمع‌آوری اخبار در وب» و «خبرنویسی آنلاین» روزهای پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

دوره‌­های عکاسی مقدماتی، خبرنگاری مقدماتی و دوره مهارت‌های چندگانه روزنامه­‌نگاری، از بسته آموزشی ویژه خبرنگاران و روزنامه‌­نگاران نیز از اواسط دی ماه در مدرسه رونامه نگاری مهر برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات دروه‌­ها و ثبت نام در این مدرسه می­توان با شماره تلفن‌های ۸۸۳۸۳۳۷۲ یا ۴۳۰۵۱۴۲۲ تماس گرفت یا به آی‌دی تلگرام مدیر کانال تلگرامی مدرسه پیام ارسال کرد.

شایان ذکر است مدرسه روزنامه نگاری خبرگزاری مهر با شعار «هر خبرنگار یک تحریریه» از چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

https://www.mehrnews.com/news/4173687/

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *