رفتن به نوشته‌ها

بازی رایانه‌ای «مقاومت تا پیروزی» رونمایی شد

دیر

بوشهر – در آئینی با حضور امام جمعه بندر دیر و مدیرکل کتابخانه عموی استان بوشهر از بازی رایانه‌ای « مقاومت تا پیروزی» رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر دوشنبه‌شب در آیین رونمایی از بازی رایانه ای« مقاومت تا پیروزی» اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ایران زمین در زمینه استعداد نه تنها چیزی از دیگران کم ندارند بلکه برتر نیز هستند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت مسئولین از نخبگان افزود: باید بستر های لازم برای بروز و ظهور استعداد های جوانان فراهم شود تا شاهد نقش آفرینی این عزیزان در عرصه های بالاتر باشیم.

سازنده بازی رایانه ای« مقاومت تا پیروزی» در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این بازی به یاد دو شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد کیهانی و محسن حججی و در مقابل بازی آمریکایی کانتر ساخته شده است.

سلمان حسین پور با بیان اینکه کیفیت این بازی در مقایسه با بازی آمریکایی کانتر بسیار بالاتر است، افزود: آنچه در این بازی مد نظر ما بوده واقعیت پردازی است.

وی با بیان اینکه این بازی در استدیو بازی سازان و انیمیشن سازی مرصاد ساخته است، گفت: حجت الاسلام اسماعیل بحرانی در بخش پشتیبانی، حجت الاسلام مهدی عاشوری به عنوان مشاور و نویسنده، سجاد سعید نیا در بخش گرافیک و مهدی بحرانی نیز در صداگذاری این بازی همکاری داشته‌اند.

حسین پور خاطرنشان کرد: بعد از حضور در مسابقات طراحی بازی ان جی و کسب رتبه دوم در ایران و رتبه جهانی ۱۹۱ دو درخواست از اروپا برای ساخت بازی داشتم اما با توجه به عشق به ایران اسلامی این درخواست ها را رد کردم و اکنون با مجموعه کانون بسیج سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر همکاری می کنم.

وی با تقدیر از حمایت های مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر تأکید کرد: برای ساخت بازی ها و انیمیشن های دیگر در آینده به حمایت مسئولین و خیرین نیازمندم.

سلمان حسین پور ۱۵ساله و دانش آموز مقطع نهم آموزشگاه حافظ دیر است که در زمینه طراحی و ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی فعالیت می کند.

https://www.mehrnews.com/news/4255831/

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *