رفتن به نوشته‌ها

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

روزانه کسب و کار های زیادی وجود دارند که دنبال راه حلی مناسب و تاثیر گذار در تبلیغات خود هستند ، دسته ای از کسب و کار ها که همواره به دلیل عدم رعایت تکنیک ها شکست میخورند و دسته ای دیگر که با استاندارد ها و تکنیک های روز تبلیغات پیش می روند و پیروز می شوند . نکته مهمی که در کسب و کار های شکست خورده در تبلیغات رعایت نمیکنند هدف مشخص از نمایش تبلیغ است . اینکه برای نمایش یک ^  طراحی بنر تبلیغاتی  ^ از چه پلتفرم یا جایگاه ی برای نمایش استفاده میکنید تنها یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت ، اما نکته دیگر این موضوع عدم برنامه ریزی درست و کاربردی برای نمایش آگهی است . با توجه به اینکه این روز ها دسترسی به اپلیکیشن های رایگان و پیام رسان های پر مخاطب بسیار اسان بوده و همین مساله بستر مناسبی برای نمایش تبلیغ به صورت رایگان را فراهم میکند . تصور برخی تبلیغ دهندگان بر این است که تنها با در اختیار داشتن یک طرح تبلیغاتی مناسب می توان به جذب مخاطب اقدام نمود ! .

تبلیغات هدفمند

اینکه این تصور تا چه میزانی درست بوده و می تواند بازخورد سود آوری داشته باشد ، به صورت نسبی و باید درصد کمی را برای آن در نظر گرفت . تبلیغات هدفمند به این معناست که شما از ابتدا  مراحل معرفی محصول یا خدمت قابل ارائه را مشخص و تا انتها برنامه ریزی کنید ، تشخیص دهید در چه زمانی تبلیغات انجام دهید و چه جایگاهی را برای نمایش تبلیغ خود انتخاب کنید . در این مسیر مخاطب شناس خوبی باشید و به تحقیق در ارتباط با شناخت بیشتر با مشتریان هدف خود ادامه دهید ، نیاز مشتری خود را بدانید و تمرکز خود را بر روی آن قرار دهید ، این ها و برخی موارد مهم دیگری که در تبلیغات هدفمند و هوشمندانه وجود دارد در این مطلب به آن ها بیش تر می پردازیم . تا انتها همراه ما باشید .

برای اینکه روند شروع تا انتها مراحل تبلیغات مفید باشد و برای شما فروش خوبی به همراه داشته باشد . رعایت نکاتی که در این مطلب اشاره میکنیم تاثیر بسیار زیادی در بهبود تبلیغات و فروش شما خواهد داشت .

تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

کار عجیبی نیست که صبح به صبح ، حتی قبل از آماده شدن برای یک صبحانه لذت بخش سری به شبکه های اجتماعی که در آن ها عضو هستیم بزنیم ! ، مرور شبکه های اجتماعی جزو اصلی ترین دغدغه ی افراد در این روز ها بشمار می رود ، همین موضوع نگاه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به خود جذب کرده و شاهد تبلیغات متعدد در حوزه های مختلف در شبکه های اجتماعی هستیم که برخی از آن ها مفید و برخی دیگر آزار دهنده بحساب می آیند که امیدوارم شما که این مطلب را میخواهید از دسته ی دوم آگهی دهنده ها نباشید . در بین شبکه های متعدد اجتماعی تا به امروز اینستاگرام و تلگرام از پر کاربرد ترین ها می باشند .

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام :

تبلیغاتی در اینستاگرام به چند روش نزدیک به هم انجام می شود ، که عموما به صورت تصویر همراه با متن می باشد . اگر شما به صورت شخصی صاحب یک صفحه در اینستاگرام هستید و از بازدید و به اصطلاح فالوور های بالایی بر خوردارید هستید نیمی از راه را طی کرده اید ، برای انجام تبلیغ در اینستاگرام به یک متن خوب و مناسب با آگهی و یک طرح گرافیکی جذاب احتیاج دارید . این طرح می تواند در ابعادی به شکل مربع ( به صورت نمایش در پست ارسالی ) و یا به صورت تصاویر عمودی ( استوری ) به نمایش در آورید که فرمت نمایش شما می تواند در فرمت های jpg  و mp4 قابلیت پخش بگیرد .

جدا از قالب ها و فرمت های نمایشی ، همانطور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره داشتیم برای طراحی تبلیغات در اینستاگرام هم باید برنامه ویژه ای در ذهن داشته باشید ، تنها به داشتن یک طرح خوب فکر نکنید . بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهایی که در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام به موفقیت می رسد ، با یک استراتژی وارد می شود .

این مورد نه تنها در تبلیغات در شبکه های اجتماعی بلکه در وب سایت های اینترنتی هم وجود دارد . امروزه روش ها و ابزارهای بسیار خوبی در زمینه تبلیغات هدفمند به واسطه شرکت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد . ابزارهایی که می توانید برای تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام یک راه حل مناسب باشند و به صورت دقیق با مشتری هدف خود در ارتباط باشید و یا جذب مخاطب کنید . با استفاده از این ابزار ها شما تنها با افرادی در حوزه کسب و کار شما فعالیت می کنند و یا به دنبال موضوع کسب و کار شما هستند متصل می شوید و طرح شما در صفحات کاملا مرتبط  و یا نزدیک ترین موضوع به حوزه فعالیتی شما به نمایش در می آید ، طبیعی است هنگامی که یک تبلیغ در زمان و مکان درست دیده شود تاثیر چندین برابری نسبت به یک نمایش غیر استاندارد و بدون هدف خواهد داشت .

تبلیغات هدفمند در تلگرام :

تلگرام این روزها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد ، بنا به دلایلی این روزها این نرم افزار پیام رسان محبوبیت بین کاربران ، با محدودیت هایی مواجه شده است و استفاده از در برخی موارد غیر ممکن و گاها به سختی میسر می شود . این روزها تبلیغات در تلگرام کمتر دیده می شود با کاهش نرخ تبلیغات و مخاطب همراه است . اما به شکلی نزدیک به اینستاگرام ابزار های تقریبا مشابه وجود دارند که تبلیغات در تلگرام برای شما آسان تر میکنند ، نکته ای در بین روش های تبلیغات هدفمند به صورت مشترک وجود دارد ، همان مواردی است که در بخش اینستاگرام به آن اشاره کردیم ، نکاتی که ذکر کرده ایم صرف رعایت در شبکه ی اجتماعی نیست ، بلکه در ساختار کلی تبلیغات چه اجتماعی و چه مجازی باید آن توجه داشت . داشتن یک هدف درست برای تبلیغ راه را برای شما هموار تر میکند و بسیاری از مشکلات احتمالی و شکست در تبلیغات را برای شما تا میزان قابل توجه ای کاهش می دهد .

مطالعه خود در بخش بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید ، مطالعه بیشتر به شما کمک می کند تا از روش های اصولی و تکنیکی بهره مند شوید و تبلیغات خود به صورت اصولی و حرفه ای پیش ببرید .

ما در وب سایت پارسی طرح ایرانیان به خدمات طراحی گرافیک میپردازیم و با ارائه مطالب مرتبط در این حوزه تلاش میکنیم راه درست تبلیغ را به شما نشان دهیم . با ما همراه باشید و سوالات خود را با قسمت نظرات مطرح کنید .

پایان .

تبلیغات هدفمند

منتشر شده در رپورتاژ آگهی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *