رفتن به نوشته‌ها

چگونه از ممیزی وب سایت برای تقویت برند خود استفاده کنیم

آیا می خواهید حضور آنلاین سایت کسب و کار خود را بهبود بخشید؟ انجام ممیزی وب سایت مشخص می کند که کجا باید سایت و برند خود را بهبود بخشید. این روشی برای تجزیه و تحلیل عملکرد سایت شما از طریق معیارهایی مانند محتوا، طراحی، بهینه سازی موتور جستجو، رتبه بندی سایت و قابلیت استفاده است.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ممیزی وب سایت دقیقا چیست؟ این یک راه عالی برای انجام یک چکاپ سلامت در سایت شما است. تجزیه و تحلیل دقیقی از عملکرد، رتبه بندی موتور جستجو و سرعت وب سایت شما ارائه می دهد. این روند ساده است: بفهمید که چرا می خواهید سایت خود را ممیزی کنید، کدام یک برای سناریوی شما بهترین کار را دارند و آنها را اجرا کنید.

بنابراین، قبل از بحث در مورد سه ابزار برتر برای کمک به شما در مسیرتان، هر نوع ممیزی وب سایت را بررسی می کنیم!

 

قبل از شروع ممیزی وب سایت خود، از خود و تیم توسعه وب خود بپرسید که چرا می خواهید ممیزی انجام دهید؟ اگر می توانید، از تیم بازاریابی خود نیز در مورد سایت کسب و کار خود بازخورد جمع آوری کنید. این فرآیند به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود را کشف کنید و مسائل سایت را بر اساس سناریوی خود اولویت بندی کنید.

چک لیست حسابرسی وب سایت شما
تصور کنید که یک پزشک هستید و گوشی پزشکی خود را می پوشید. از چک لیست سوالات زیر برای کمک به تشخیص بیمار استفاده کنید: وب سایت شما.

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *