رفتن به نوشته‌ها

کتاب «سی هزار سال هنر» نقد و بررسی می‌شود

سی هزار سال هنر

کتاب «سی هزار سال هنر» در نشستی با حضور محمد ضیمران و مترجمان این اثر، نقد و بررسی می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، این نشست روز یکشنبه ۶ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ با حضور محمد ضیمران، عضو گروه فلسفه هنر فرهنگستان هنر و همچنین گلناز صالح کریمی و منیره پنج‌تنی، در محل کتابفروشی همیشه واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین، پاساژ گلستان، حیاط شرقی، واحد ۱۱۲ برگزار خواهد شد.

  • کتاب «سی هزار سال هنر» که اثری است از گروه انتشاراتی «فایدن» در انگلستان، در واقع مجموعه­‌ای است در معرفی هزار اثر هنری متعلق به فرهنگ­‌ها و تمدن­‌های مختلف در طول تاریخ که با ترتیب زمانی در کنار هم قرار گرفته‌­اند. نخستین اثر هنریِ اشاره شده در این کتاب، متعلق به نخستین نمونه­‌های نقاشی غاری و مربوط به سی هزار سال پیش است و آخرین اثر متعلق به سال ۲۰۰۱ است.
  • کتاب «سی هزار سال هنر» با ترجمه «گلناز صالح‌کریمی» و «منیره پنج‌تنی» از سوی انتشارات «کارگاه فیلم و گرافیک سپاس» در ١٢۲۴ صفحه، به صورت گلاسه و تمام رنگی، منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

بر اساس این گزارش، در زمان برگزاری این برنامه ۱۰ درصد تخفیف برای خرید کتاب «سی هزار سال هنر» در نظر گرفته شده است. قیمت درج شده پشت جلد این کتاب ۲۵۰‌ هزار تومان است.

https://www.mehrnews.com/news/4232153/

منتشر شده در آخرین های گرافیک

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *